پشتیبان گیریوبمستران

آموزش انتقال بک آپ به گوگل درایو

آموزش انتقال بک آپ به گوگل درایو
آموزش انتقال بک آپ به گوگل درایو
آموزش انتقال بک آپ به گوگل درایو

بک آپ گیری یکی از حیاتی ترین ملزومات نگهداری یک وب سایت است و اصولا هر وب مستری حرفه ای و باهوشی سوای بک آپ گیری از سوی سرویس دهنده خود می بایست حداقل بک آپ مطمئنی در خارج از سرور داشته باشد در نایس استار از تمامی سرویس ها بصورت منظم بر روی سرور های دیگر عملیات بک آپ و پشتیبان گیری صورت میپذیرد با این حال در این بخش از آموزش به نحوه بک آپ گیری و انتقال فایل بک آپ به Google Drive خواهیم پرداخت.

روش فوق برای سایتهایی که حجم فایل های آن ها کم و در حد 5 تا 10 گیگ هست روش مناسب برای نگه داری بک آپ مطمئن می باشد.

در ادامه با ما باشید با آموزش انتقال بک آپ به گوگل درایو

جهت بک آپ گیری و انتقال آن به گوگل درایو پیش از هر چیز باید یک نسخه بک آپ از سایت خود داشته باشید و مورد دیگر نیاز به یک اکانت FTP خواهید داشت البته نیازی به ساخت اکانت FTP نیست بصورت خودکار یک اکانت FTP برای هر سایت ساخته و مشخصات آن همره با سایر مشخصات و اطلاعات سرویس هاست شما هنگام خرید به ایمیلتان ارسال شده است.

حال باید بک آپ مورد نظر را به اکانت گوگل و یا همان گوگل درایو خود انتقال دهیم مراحل فوق بصورت ذیل می باشد :

1 ) وارد سایت زیر شده ، ثبت نام کنید و سپس وارد سایت بشوید

mover.io

2 ) در سمت چپ بر روی Select Source کلیک کنید ( یعنی مبدا را انتخاب میکنیم مبدا همان FTP ما خواهد بود)

سپس بر روی New کلیک نمایید:

حال قسمت FTP را انتخاب و سپس بر روی Next در پایین کلیک نمایید.

سپس اطلاعات FTP خود را وارد نمایید.

3 ) بعد از مرحله بالا باید بر روی Select Destination کلیک کنید تا مقصد خود را مشخص کنیم

بر روی GoogleDrive کلیک کنید سپس بر روی Next کلیک کنید

اگر جیمیل شما باز باشد یه پنجره برای تایید ارسال خواهد شد در غیر اینصورت از شما یوزر و پسورد خواهد خواست و سپس پنجره تایید باز خواهد شد

به تصویر زیر دقت کنید پوشه های خود را در گوگل درایو باز کنید و بر روی Transfer Now! کلیک کنید .

بعد از مرحله بالا کادر زیر را مشاهده خواهیم کرد برای ادامه مراحل بر روی Run this transfer now! کلیک کنید .

شما موفق شدید فایل خود را انتقال بدید برای انتقال فایل شما از هاست به گوگل درایو یکم زمانبر خواهد بود حدودا 20 الی 40 دقیقه میکشه بستگی به حجم فایل شما دارد .


(1) آموزش انتقال بک آپ به گوگل درایو ای
آموزش انتقال بک آپ به گوگل درایو ای وب هاست


(2) آموزش انتقال فایل از گوگل درایو به یک
آموزش انتقال فایل از گوگل درایو به یک اکانت دیگر


(3) Google Drive گوگل درایو
آموزش استفاده از گوگل درایو Google Drive گوگل درایو چیست و چه


(4) آموزش بکاپ گیری از چت های واتساپ
به منظور بک آپ گیری و ذخیره ی پیام ها در گوگل درایو به ترتیب زیر عمل کنید 1. ابتدا برنامه ی واتساپ را در دستگاه خود اجرا کنید. 2. بر روی آیکون سه نقطه ی گوشه ی بالای تصویر بزنید و از منوی باز شده گزینه ی Settings را انتخاب کنید. 3


(5) آموزش بکاپ گرفتن از واتساپ در گوگل درایو و نحوه بازگردانی
اگر تمایلی به پشتیبان گرفتن در گوگل درایو نداشتید میتوانید از اطلاعات مهم واتس اپ در حافظه SD هم پشتیبان تهیه کرده و به گوشی جدیدتان منتقل کنید. اطلاعات واتس اپ معمولا در مسیر sdcardWhatsAppDatabases ذخیره میشوند که


(6) بکاپ از مخاطبین در گوگل درایو آموزش ویدیویی
27.07.2018 گوگل درایو. سپس ذخیره یا save را بزنید و منتظر بمانید تا فایل های شما ارسال شوند توجه داشتبه باشید که باید اینترنت شما وصل باشد. همانطور که مشاهده میکنید اندروید 2 فایل را در گوگل درایور ذخیره میکند. یکی از این فایل ها مخاطبین شما و دیگری نمایه شما است.


(7) آموزش گرفتن بکآپ و بازسازی پیامها در
آموزش گرفتن بکآپ و بازسازی پیامها در واتساپ با استفاده از گوگل


(8) آموزش کامل استفاده از گوگل درایو
آموزش کامل استفاده از گوگل درایو رسانه کلیک


(9) نحوه بکاپ گیری و بازگردانی بک آپ وردپرس بکاپ گیری کامل
یا اینکه میتونید از افزونههای بک آپ گیری وردپرس استفاده کرده و علاوه بر اینکه از امکان بک آپ گیری خودکار در وردپرس استفاده کنید میشه کاری کرد که فایل بک آپ به صورت خودکار روی سرورهای آنلاینی مثل فضای گوگل درایو دراپ


(10) بکآپگیری و ریستور محتوای اپلیکیشن واتسآپ با گوگل درایو
بکآپگیری از محتوای اپلیکیشن واتسآپ در سرویس گوگل درایو. اپلیکیشن واتسآپ به طور اتوماتیک از پیامهای دریافتی شما در طول روز فایل پشتیبان تهیه کرده و آن را در حافظه داخلی دستگاهتان ذخیره میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا