Wordاداریخانهعمومی

فعال کردن قابلیت ذخیره سازی خودکار در ورد

فعال کردن قابلیت ذخیره سازی خودکار در ورد
فعال کردن قابلیت ذخیره سازی خودکار در ورد
فعال کردن قابلیت ذخیره سازی خودکار در ورد
فعال کردن قابلیت ذخیره سازی خودکار در ورد
فعال کردن قابلیت ذخیره سازی خودکار در ورد

ورد پر کاربردترین نرم افزار ویرایش اسناد است که افراد بسیاری در جهان از جمله ایران از آن استفاده می کنند.

یکی از مشکلات رایج افراد از دست رفتن اسناد حین کارشون به دلایل مختلفی مانند رفتن برق و غیره می باشد که به خاطر اینکه آن اسناد ذخیره سازی نشده اند به کلی از دست می روند و این بسیار ناراحت کننده است.

البته پرونده هایی که به کلی ذخیره نشده اند را به احتمال زیاد می توان با استفاده از نسخه های جدید ورد و آفیس بازگردانی کرد که آموزش این مطلب در این لینک قرار دارد.

اما یکی از راه حل هایی که برای جلوگیری از ایجاد این مشکل یا به حداقل رساندن مشکلات ناشی از آن وجود دارد فعال کردن ذخیره سازی خودکار ورد می باشد.

برای این کار به شکل زیر عمل کنید…

فعال کردن ذخیره سازی خودکار در ورد:

مسیر طی شده: file>>options>>save>> save autorecover information every>>your number>>ok

از تب file در نوار بالای ورد گزینه options را انتخاب کنید.

ذخیره سازی خودکار

از نوار سمت راست در پنجره ی باز شده بر روی save کلیک کنید.

در سمت راست گزینه save autorecover information every را تیک دار کنید و در قسمت مشخص شده عدد مورد نظر خود را به دقیقه وارد کنید تا اسناد در حال ویرایش شما به صورت مداوم بعد از گذشت آن زمان به صورت خودکار ذخیره شوند.

فعال کردن ذخیره سازی خودکار در ورد

با فعال کردن گزینه دوم و تیک دار کردن آن نیز انتخاب می کنید تا اگر بدون ذخیره سازی پرونده را بستید نسخه ی ذخیره شده ی خودکار نگهداری شود.

سپس ok بزنید تا تنظیمات شما ذخیره شوند.

به این ترتیب ورد به صورت خودکار اسناد شما را بعد از گذشت زمانی معلوم ذخیره می کند و دیگر نیازی نیست نگران از دست رفتن زحمات خود در ابعاد بزرگ به صورت ناخواسته باشید چون اکثر اطلاعات تایپ شده شما حتی در صورت فراموشی ذخیره سازی توسط خودتان به صورت خودکار ذخیره می شوند.


(1) آموزش فعال کردن ذخیره سازی خودکار Auto
آموزش فعال کردن ذخیره سازی خودکار Auto Save در ورد و تنظیمات آن


(2) چگونه فایل ورد ذخیره نشده را ریکاوری
چگونه فایل ورد ذخیره نشده را ریکاوری کنیم و قابلیت AutoSave ورد را


(3) چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم ذخیره
چگونه فایل ورد را ذخیره کنیم ذخیره ورد 2013 به 2007 آموزش ورد 2013


(4) بازیابی سند از دست رفته ورد با ذخیره
بازیابی سند از دست رفته ورد با ذخیره اتوماتیک اتو سیو هیواتک


(5) آموزش فعال سازی ذخیره خودکار و بازیابی اطلاعات در آفیس
درود بر شما دوستان عزیز. در این آموزش که با عنوان آموزش فعال سازی ذخیره خودکار و بازیابی اطلاعات در آفیس 2013 و از وب سایت آموزشی هنر دیجیتال منتشر شده است قصد داریم شما را با چگونگی فعال سازی خودکار تنظیم مدت زمان ذخیره


(6) ذخیره کردن اتوماتیک نوشته ها در ورد آفیس
ذخیره کردن اتوماتیک نوشته ها در ورد آفیس


(7) ذخیره اتوماتیک ورد بازیابی فایل ورد - برگرداندن فایل ورد
یکی از قابلیت های مهم و کاربردی در نرم افزار ورد امکان ذخیره سازی اتوماتیک اسناد است. یعنی شما می توانید این مورد را به گونه ای تنظیم کنید که نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یکبار فایل شما را ذخیره کند.


(8) آموزش فعال سازی ذخیره خودکار و بازیابی
آموزش فعال سازی ذخیره خودکار و بازیابی اطلاعات در آفیس 2013


(9) آموزش فعال کردن ذخیره سازی خودکار Auto Save در ورد و
حال چگونه باید ذخیره سازی خودکار در ورد را فعال کنیم یا چگونه عمل ذخیره سازی خودکار در ورد انجام خواهد شد در این مقاله از فرازسافت قصد داریم به آموزش فعال کردن ذخیره سازی خودکار در ورد و تنظیمات آن بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.


(10) نحوه تنظیم ذخیره خودکار در اکسل
غیر فعال کردن ویژگی. همانطور که در بالا ذکر شد ذخیره خودکار کپی فایلهای اکسل می تواند غیر فعال شود. برای انجام این کار به سادگی گزینه Auto-save every را علامت بزنید و روی دکمه OK کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا