رد انگشتان منصوری روی جی کلاس مرسدس‌بنز

رد انگشتان منصوری روی جی کلاس مرسدس‌بنز

مرسدس‌بنز کلاس G یک خودروی همه‌کاره است که می‌تواند در مواقعی، به عنوان سوپرماشین در یک مسیر مستقیم عمل کند؛ حداقل «منصوری» دارای چنین نظری است. در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت امسال، این تیونر آلمانی از مدل «گرونوس بلک ادیشن» که یک کلاس G عریض‌تر با بدنه فیبرکربنی و ویژگی‌های عملکردی بالاتر است، رونمایی کرده است.

Mansory Gronos Black Edition

Mansory Gronos Black Edition

این خودرو که به تعداد ۶ دستگاه محدود شده، بر اساس نسخه سرسخت G63 AMG ساخته شده است و به لطف گل‌گیرهای فیبرکربنی قابل‌توجه خود، عرض بیشتری پیدا کرده است. البته چون منصوری تجهیزات ساخت قطعات فیبر کربین خاص خود را دارد، این تنها گل‌گیرها نیستند که از مواد کمپوزیت تشکیل شده‌اند. تمام کیت بدنه برای وزن کمتر و در عین حال، صلبیت بیشتر، از فیبر کربن استفاده کرده است و تیونر آلمانی سعی کرده که با استفاده از یک طرح رنگ مشکی مات و پوشش فیبر کربن، نظر همه را به خود جلب کند.

Mansory Gronos Black Edition

Mansory Gronos Black Edition

Mansory Gronos Black Edition

Mansory Gronos Black Edition

وقتی استفاده از رینگ‌های ۲۳ اینچی، یک گزینه منطقی برای تکمیل این پکیج تیونینگ باشد، باید تصور کنید که منصوری چه کار عظیمی برای این خودرو انجام داده است. این چرخ‌ها به رنگ زغالی و با طراحی «اسپایدر» همراه هستند و در تایرهایی با ابعاد 305/35R23 پیچیده شده‌اند.

jQuery(document).ready(function($){ $(“a[rel^=’prettyPhoto’]”).prettyPhoto({animation_speed:’fast’,slideshow:10000, deeplinking: false}); });

  • Mansory-Gronos-10
  • Mansory Gronos Black Edition

چراغ‌های جدید در جلو و تغییرات جلوبندی بدنه کلاس G، از جمله مواردی است که منصوری را از دیگر تیونرها متمایز می‌کند. ممکن است طراحی برش خورده و با خطوط شکسته برای هر کسی خوشایند نباشد، ولی نتیجه کلی دارای حالتی منحصر به فرد است و با طراحی زمخت و تیزگوشه خودروی استاندارد فاصله دارد.

jQuery(document).ready(function($){ $(“a[rel^=’prettyPhoto’]”).prettyPhoto({animation_speed:’fast’,slideshow:10000, deeplinking: false}); });

  • Mansory-Gronos-8
  • Mansory-Gronos-9

مطمئناً «گرونوس» به عنوان محصولی از منصوری تنها برای نمایش ساخته نشده است؛ چرا که در زیر پوسته خود، دارای یک موتور ۵/۵ لیتری V8 با المان‌های مسابقه‌ای واقعی است که ۸۲۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور حداکثر آن به صورت الکترونیکی به ۱۰۰۰ نیوتن‌متر محدود شده است. البته منصوری هنوز اطلاعات رسمی در مورد عملکرد این خودرو ارائه نکرده، ولی می‌توان انتظار داشت که این نسخه سفارشی از G-واگن نیز شرایطی نزدیک به نسخه برابوس از این مدل داشته باشد.

jQuery(document).ready(function($){ $(“a[rel^=’prettyPhoto’]”).prettyPhoto({animation_speed:’fast’,slideshow:10000, deeplinking: false}); });

  • Mansory-Gronos-14
  • Mansory-Gronos-12
  • Mansory-Gronos-16
  • Mansory-Gronos-15

در داخل کابین، منصوری می‌گوید که تنها از بهترین نوع چرم و آلکانترا استفاده کرده است؛ ولی در همین حال، کنسول سفارشی ساخته شده از جنس فیبر کربن نیز بسیار فریبنده است. این کنسول، شرایط تازه‌ای برای داشبورد ایجاد کرده، ولی تا اندازه‌ای دارای یک طراحی قدیمی است. در هر حال، منصوری بهترین تلاشش را برای طراحی کابین نیز انجام داده است.

jQuery(document).ready(function($){ $(“a[rel^=’prettyPhoto’]”).prettyPhoto({animation_speed:’fast’,slideshow:10000, deeplinking: false}); });

  • Mansory-Gronos-7
  • Mansory-Gronos-13

برگرفته از : رد انگشتان منصوری روی جی کلاس مرسدس‌بنز